Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2018. január 25., csütörtök

Vesztes meccs

Drew

Annyira nagy az örömöm, hogy alig tudok odafigyelni bármire is. A munkában sem vagyok koncentrált. Egyelőre próbálom feldolgozni. Amiért egész gimi utolsó évben annyira meg voltam veszve , most teljesült. El akarom hívni ünnepelni, de az nem egy futó pár óra. Egész nap vele akarok lenni, ezért a hétvégét várom. Csütörtökön azonban egy üveg borral beállít. Kivételesen nem Four Roses. Éppen a meccset nézem, tehát ebben a másodpercben éppen nem örülök az érkezésének, bár ezt igyekszem elnyomni magamban.
  • Körbenézzek a házadban? - kacsint Amber és  a konyhában borospoharakat keres. - Meccset nézel? Nem gond - Amber a konyhámban tesz-vesz, mintha legalábbis jártas lenne. Egy üveg sörrel és két borospohárral tér vissza. Annyira a meccset figyelem, hogy először észre sem veszem, hogy alsó nélkül közlekedik. Leül mellém a kanapéra, amit ő választott és lelkesen majszolja a popcornt és sörözik és borozik felváltva. Aztán a keze a melegítőalsómba téved.
  • Amber? - oldalt nézek rá, de ő csak előrefelé bámul, a meccset nézi.
  • Nézzed a meccset! - morogja tele szájjal. Öt perccel később átül az ölembe. És kitakarja a képernyőt. - Amber? - érzem, ahogy magába vezet és bőr a bőrhöz tapad. Teljesen naturálisan. - Hozz egy óvszert! - próbálom elterelni, s eltolni a csípőjét.
  • Nyugi, csak játszunk. Te amúgy is meccset nézel - nevet Amber és kiengedi a haját. Lassan újra rácsúszik a farkamra. Érzem ahogy a nedve végigvezet egészen mélyen magába. Állok mint a cövek. Egy ideig még a meccset nézem, de egyszerűen lehetetlen koncentrálni a meccsre, mikor Amber ilyen kívánatosan elvonja a figyelmemet. Aztán a csípőm magától, moccan, hogy rásegítsem Ambert a mozgásra. Lekapja a felsőjét és kikapcsolja a melltartóját. A képernyő előtt félárnyékos a sziluettje. Kék szeme meg-megcsillan.  Ujjaimmal végigfutok a gerince vonalán,  a bordáin. Még mindig olyan vékony. És gyönyörű és az enyém. Amber simulékonyan emelkedik fel és süllyed vissza az ölembe. Képtelen vagyok a meccsre figyelni. Teljesen eltereli a figyelmemet,
  • Direkt jöttél ma igaz? - zihálom az ajkaira.
  • Ó igen, kíváncsi voltam, hogy a meccs vagy én nyerek. Ez egy brutális teszt Drew de Noir vigyázz!
  • Akkor nagyon jól kell teljesítenem - az ölemben tartva átfordítom és hanyatt fektetem a kanapén. A bőr nagyon erotikus anyag, ez a kanapé ez…. szexre lett kitalálva. Nem hűvös, természetes tapintású vörös marhabőr és most Ambert is egészen érzem. Akkor döbbenek rá, hogy mennyire, amikor elélvezünk.
  • Basszus Amber! Mondtam hogy hozz egy gumit! Csessze meg! - hajtom a fejem a mellkasára. - Mert addig feceregtél!
  • Nyertem - Amber a hajamba túr. Bár még megy a meccs kimerültem. Semmi nem érdekel és Amber mellkasán bealszom. Kifacsarodott pózban és totál elgémberedve ébredek. Amber még mindig meztelen alattam, nekem csak a melegítőalsóm van letolva és azt se tudom mi ébresztett. Aztán rájövök, hogy a telefonom csörög. Amber már másodpercek óta nézi a telefonom. Brenda képe villog a kijelzőn. Egy közös képünk lett beállítva a számhoz, és hát elég félreérthetetlen... Bakker! De nem tehetek mást fel kell vennem. Ha kinyomom még cikibb. Este van.
  • Szia Brenda!
  • Már többször hívtalak minden rendben?
  • Igen, persze, csak….elaludtam.
  • Hamarosan már együtt! annyira várom! Viszek neked meglepetést is!
  • Jól hangzik.
  • Olyan nyomott vagy, történt valami?
  • Nem, semmi. Csak még félig álmodom.
  • Jól van, pihenj, majd jelzem, mikor érek haza. Szeretlek Drew!
  • Én is...Szia - kinyomom és Amberre nézek. Sápadt. Nem mond semmit, a fején áthúzza a felsőjét.
  • Ki az a Brenda? - teszi fel nyugodtan a kérdést.
  • Ő a… barátnőm…
  • A barátnőd.  -Amber fröcsögi a szót és közben olyan sápadt és vértelen, mint amilyennek még soha nem láttam, a gimi legsötétebb heteiben sem.  - Neked van barátnőd? Szólhattál volna. Egészen eddig a percig úgy tudtam, én lehetnék az...de…
  • Ez… ez még az előtt...és…
  • Tudod mit Drew. Nem vagyok rá igazán kíváncsi. Én szeretlek! Bevallottam, hogy szeretlek, még azt is felajánlottam, hogy a barátnőd leszek. Tiszta hülye vagyok. Te teljesen hülyét csináltál belőlem! - sziszegi Amber és a hajába túrva idegesen járkál, olyan sietve kapkodja magára a ruhákat, hogy nem győzök utána ugrani.
  • Had magyarázzam meg! - Amber már megint ugrásra készül. Mindjárt hipersebességre kapcsol.  - Amber! Figyelj ide, én is Szeretlek! Esküszöm, hogy szeretlek!- Amber felrántja az ajtót és kiviharzik. Ivott és most kocsiba ül. - Amber! - kiáltom tehetetlenül és kétségbe esve, de tehetetlenül hallom, hogy gázt ad. Elkúrtam! Most ittasan vezet és úgy szeretkeztünk, hogy nem védekeztem. S az egészet elrontottam, mert még nem szakítottam Brendával. Mivel nem akartam telefonon megtenni. Ezért… nézek ki az üres, sötét fekete fenyvesekre. Amber után. Alig szereztem meg és máris elvesztettem.

A Manchaster újra játszik. De nem megy otthon a meccsnézés. Mert Amber jut eszembe. Amikor felhívom Liamot, hogy mit szólna egy sörözéshez. Belemegy. Mivel pont Manchasterben van a jogászuknál ezért a Seven Oaks Pubba hívom. Már megy a meccs, amikor Liam megérkezik. Felül mellém a pulthoz és rendel egy korsó sört. Megvárja, amig a habzó ital megérkezik, aztán rámnéz.
  • Mond!
  • Elcsesztem valamit.
  • Had találjam ki. Nem vállalati ügy - kortyol a sörbe Liam. A bárszéken a lábaim közt dobolok a faszéken és közben nézem, ahogy Liam nyugodtan kortyolgatja a sörét. Ráérősen. Olyan beszélgetősen.
  • Nagyon nem. Volt egy lány.
  • Drew láttam, hogy megint nincs helyi értékesítőnk, szóval tisztában vagyok vele, hogy a Moon Bútorszalon felmondta a frissen kötött szerződést. Tudok a sorok közt olvasni.
  • Mázlim, hogy ilyen éles az eszed.
  • Jah, óradíjat fogok már neked is felszámolni. - Liam nyugodtan sörözik. - Ezüstharmat egyetlen bútorüzlete is visszautasította a de Noirok szerződését. Ez valahol egészen ironikus. Lehet szar bútort gyártunk - elvigyorodom. Liam annyira pocsék, száraz humorral, de fel tudja vidítani az embert.
  • Te hogy állsz magánéletileg?
  • t kapcsolat között - feleli Liam, s ránéz a képernyőre. éppen félidő van. - Beckyvel néha összefekszünk.  Kábé ennyi.
  • Nem kellett volna várnom. Szerinted adódik harmadik lehetőség?
  • Jó kérdés. Második is ritkán akad - néz rám a söröskorsó felett Liam. Nála jobban senki nem tudja milyen a helyzetem. Mert ugyanabban a cipőben járunk.  Ugyanahhoz a családhoz tartozunk. Ugyanúgy örökösök vagyunk.
  • Amíg anyáméknál laktam nem akartam. tudod milyenek.
  • Tudom. Sose hallgass rájuk. Biztos kinéztek nekünk valakiket. Ismerem a fajtájukat. Ellenőrzés alatt akarnak tartani.  Mert egy De Noir nem vehet el akárkit. Főleg mi ketten. De tudod mit! Régen is ez volt.
  • Igaz, Robin is egy Merryweathert vett el, pedig pont hogy a szülők ezt nem akarták.
  • Tudod mekkora harc volt közölnöm, hogy nem akarom a Faipari részleget? Én, a közvetlen örökös? Ezért kellett felfuttatni az Építőipart. Kemény harc volt Drew. Pedig, miből van az egész? Lopott aranyakból. Az egész Faipari vállalat abból van, amit összerabolt Robin, meg a klán. Én ezért nem igazán foglalkozom ezzel az egésszel. Nekem nincs szükségem a lopott aranyon épült de Noir dicsfényre. Az egész megyét kiraboltuk, és most az egész megyét az uralmunk alá hajtottuk. Mindenki kapcsolatban van velünk. Még azokat is uralni akarjuk, akik.... mint a Moon Bútorszalon. Mindenki ezt érzi, vagy velünk vagy… nincs helye a megyében.
  • Azt mondod az elődeink nem értettek semmihez?
  • Persze, raboltak és jól házasodtak. Ez a berögzülésük. Még apáinknak is. Ezért annyira fontos nekik a mi házasságunk. Azt hiszik, mi sem értünk semmihez. Nem veszik észre, hogy nem vagyunk rászorulva a vállalatra vagy egy jó házasságra. Nem akarják elfogadni.
  • De mi tartjuk el az egész családot. Az egész de Noir klánt a vállalat tartja el.
  • Mert mindenkit erre a pályára állítottak, üzemvezetők, részlegvezetők, mindenki  valami olyat tanult, ami ide köthető. A többség nem is merészkedett messzebb. Még mi is a fenyvesekhez kötődünk.
  • Egy de Noir ebből nem tud kitörni - biccentek.
  • De nincs már szükségünk arra, hogy jól házasodjunk. Ezt nem veszik észre. - mutat rá Liam, a keményfa pultot  kocogtatva a mutatóujjával.
  • Mert törtetnek, mindig mindig többet, jobbat… mert nagy a család. Akárhogy is Fabian de Noir az alapító leszármazottai vagyunk Liam. Bennünk van, a vérünkben.
  • Jó, de azt, hogy kivel kúrok azt had döntsem már el én - Liam lecsapja az üres korsót és új kört kér. - Megalkudtunk az életpályánk ügyében, de a magánügyeket ne engedd ki a kezedből - Liam idősebb nálam. Valószínű, hogy már hosszasan elbeszélgettek vele otthon, hogy mik a de Noir elvárások a házasság terén. Liamnak igaza van. Nem igazságos, hogy még a magánéletünkbe is beleszóljanak. Bár jelenleg igazán egyikünknek sincs magánélete. Liammal összenéztünk a sör felett és néma fogadalmat tettünk. Szívügyekben nem hagyjuk magunkat befolyásolni a család által.

Amber

Soha többé nem akarok szerelmes lenni egy de Noirba. - minden elveszett. Minden értelmetlen volt. Tévedtem. Drewt én soha nem fogom megismerni és soha nem fogom megérteni. Én soha nem fogok felérni egy de Noirhoz. Mindig is tudtam. Hát ezért nem akartam szerelmes lenni egy de Noirba. Mert tudtam, hogy engem soha nem választanának, ha úgy adódna. A szüleim is figyelmeztettek, egy de Noir méltó társat fog választani. Megszívtam. Cherry megmondta. Vigyázzak a szívemre, mert Drew de Noir esélyes rá, hogy darabokra törje. S megtette. A legnagyobb boldogságból lehet a legnagyobbat tépni az ember lelkéből.  Nem kérdés. Tönkretett. Innentől képtelen leszek még egy férfiba valaha is szerelmes lenni, vagy valaha is bízni.  és már tudom, hogy ezek után  új mantrám lesz...


6 megjegyzés:

  1. Tudom. Bocsanat. Ez a fazis nekem igy volt kerek. Jon az utolso holdfazis

    VálaszTörlés
  2. Szia Callie! ☺
    Ravasz húzás Ambertől, bár lehetett rá számítani, hogy Drew nem a meccsre fog koncentrálni és ez szuper. ☺
    Brenda...de miért??? Nem ért volna rá később hívni?!?! Ahj neee...
    Nagyon érdekes volt a De Noir unokatestvérek beszélgetése. Elgondolkodtatott, hogy erre a lopásos ügyre vajon maguktól jöttek rá, vagy van rá valami legenda/história.☺ A fejtegetésük is érdekfeszítő volt. Mostmár valóban megvan az, amire a De Noir klán ősidők óta vágyott. ☺
    Amber nehogy valami hülyeséget csináljon.
    Kíváncsi vagyok, mit tartogat a következő fázis.
    By Bius

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bius,
      Hú egész nap vártam a bejegyzésed. E amikor este nyolc után se volt semmi kezdtem azt érezni hogy megharagudtál ezért a fejezetét. Teljesen úgy éreztem magam mint a róka a kishercegben
      Én már délután vártam és...
      A két unokatesót nagyon bírom együtt. Legszivesebben írnék egy történetet kettejükről is. Mondjuk váltott szemszögből.
      És jön a záró fázis. Nagyon kíváncsian várom hogy fog tetszeni.
      Üdv Callie

      Törlés
  3. Előbb is írtam, csak gond volt az elküldésnél (mobilnet) és későn (eléggé) vettem észre. Úgyhogy bocsi.
    /Bius/☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, a technika már csak ilyen... hát legalább volt egy kis izgalom... aggodalom meg ilyesmi...

      Törlés