Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2018. március 15., csütörtök

"Ez vagyok én- kihívás"

 Lau megörvendeztetett egy újabb nagyon jó kis kérdéssorral. Tényleg nagyon kikapcsolt. Köszönöm. Tehát következzen az "Ez vagyok én" - kihívás, és a rá adott válaszaim. Ha valami kimaradt csak szóljatok. ! :)

1. Ki vagy Te?
Nos egy másodpercre elgondolkodtam, hogy vajon ez mennyire magánjellegű kérdés. De azt hiszem a következőt állítanám rá. Örök álmodozó és örök lázadó vagyok. Aki folyton szerelembe esik. Az életében a korszakokat illatok, színek és szerelmek alapján határozza meg. Akiben buzog a kreativitás, amit valamiben ki akar élni. Tök mindegy, hogy az éppen a zene, a festés, az írás, vagy a bútorfelújítás, vagy az origami, vagy a kézimunka. Valaki, aki elmondhatja magáról, hogy elérte az életcélját. De mégis szüntelen új célokat és többet akar.  
2. Mi az álmod?
Az álmom… azt hiszem egy másik világban egy másik életet élni. Vagy párhuzamosan megélni az életem többféle alternatív variációit. De legfőképpen szerelmesnek lenni és boldognak. Vagy csak újra élni az életemet és megtenni mindazt, amiket nem tettem meg.
3. Mi a kedvenc emléked?
A kedvenc emlékem? fuuhhh ez nekem elég nehéz kérdés most. Nem tudom miért, de most semmi más nem ugrik be. Amikor 15 voltam és felnéztem a világ leggyönyörűbb kék szempárjába, és szerelembe estem. Azóta is az a ritkaszép kék szempár kísért.
4. Mi jelenti számodra a boldogságot?
Viszonzott szerelem. Harmónia, béke és elégedettség. A tökéletes egyensúly testben és lélekben.
5. Mi jut eszedbe arról a szóról, hogy szépség?
Bocsánat, erre tényleg semmi más nem jut most eszembe csak: ...a kislányom. :)
  6. Szerinted hogyan írnának körül Téged a környezetedben élők? Mennyire egyezik ez az első kérdésre adott válaszoddal?
Hááát… a környezetemben élők szerint törtető, kritikus és negatív vagyok. Aki mindent felad, amibe belekezd, és mániákusan kötekedik. Nem bírja a negatív kritikát és makacs.
Hogy ez mennyire egyezik az első válaszommal? Azt hiszem rossz az önképem. :)
7. Mi a legnagyobb félelmed?
húúú, ez de sokszor volt már kérdés. Még mindig ugyanaz. Idő előtt meghalni.
8. Hogyan látod magad 1 év múlva?
Egy év múlva, belesüppedve a szürke hétköznapokba és a motivációs képemet nézegetem egész nap magam előtt, hogy kibírjam mindazt a szemetet, ami az életem. Igen. lehet csak az az Opel Adam tart életben. :) Bár remélem nem így lesz. :)
9. Mi volt a legnagyobb őrültség, amit valaha csináltál?
Hááát… őrültség szinten szerintem magasiskolákat tudnék megugorni. Azt hiszem a felvételi sorrendem, az esküvőm verseng a meztelen fürdőzés és az autós szex közt a legnagyobb jelzőért.
10. Ki vagy mi az első számú motivációd?
Jelen motivációm alanya: a lányom. Tárgya: Opel Adam. :)
11. Mit csinálsz, ha valaki elkezdi igazságtalanul kritizálni egy barátodat, de nem tudja, hogy közel áll hozzád?
Mivel csináltam már nem egy ilyet, tudom mit csinálok, és mai napig is megteszem bármikor. Kiállok mellette és elmondom a tényeket, az illetőt meg elküldöm a búsba.
12. 5 év múlva emlékezni fogsz arra, mit csináltál tegnap?
Hát ühm… amennyiben 5 év múlva is áll a boróka a ház előtt, akkor elképzelhető, hogy igen. Mert tegnap pl. azt vettem.
+1. Fejezd be a mondatot: Arra vágyom, hogy…
:D:D :D :D jó ezen most röhögök, de tényleg. De legyen.
Arra vágyom, hogy… a szemközti srác elvigyen egy körre. :)))

Jók voltak a kérdések, mint mindig. Laum, egyre jobb vagy. Jól szórakoztam! Köszi:

Callie

4 megjegyzés:

  1. Én köszönöm, drága, öröm volt olvasni a válaszaidat! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:D én is elolvastam a tieidet. Húúú mintha csak magamat olvastam volna X évvel ezelőtt...vigyázz, ne lépj arra az útra, amit én bejártam. Semmilyen tekintetben se...

      Törlés
    2. Valamiért minden nálam idősebb így reagálja le a világszemléletemet XD

      Törlés
    3. Hidd el biztos meg van rá az okuk. :)

      Törlés