Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2016. január 14., csütörtök

Válaszok Laurának

Ismerjük meg jobban a bloggereket... Köszönöm a kérdéseket és a díjat Lau!
Pusszantlak: Callie


1.       Mit gondolsz, az ember megváltozik attól, ha ír, vagy ugyanolyan marad, mint előtte?
Megváltozik. Egyszerűen azért, mert miközben ír, átgondolja, hogy mit ír le. S az átgondolással már az egész egy gondolkodási folyamat része lesz. Több lesz.
2.       Milyen műfaj megírásában mozogsz a legotthonosabban?
Regény.
3.       Minek/kinek köszönheted azt, hogy most blogolsz?
egy műtétnek L
4.       Mennyire játszik közre az írásodban az, hogy az olvasóid mit szeretnének? Pl., ha ki akarsz írni egy karaktert a sztoriból, de kommentben megírják, hogy ne tedd, akkor végül megírod azt, amit elterveztél, vagy az olvasóid kérését helyezed előbbre?
Változó. Ha a történetet már megírtam, mielőtt publikáltam, akkor nem változtatok. Akkor végigviszem, és úgy teszem fel, ahogy megírtam. Ha még nincs kész a mű, akkor hajlok az olvasói igényekhez való igazodáshoz. Ami persze eddig kivétel nélkül oda vezetett, hogy végül egyáltalán nem élveztem azt, hogy az adott történetet írom. Mert már egy elvárás és kényszer alapján írtam, és nem szívből, ahogy igazán jó írni.
5.       Mi/ki jut eszedbe a 'rajongás' szóról?

Nekem erre a kérdésre mindig és első számúan Thököly Imre jut eszembe. De vannak mellette rajongási szakaszaim is, mondhatni fellángolásaim voltak már III. Richárd angol király iránt, mostanság Monmouth hercege a kedvenc. persze akadtak színészek is a sorban, mint rajongás Augustus Prew is közéjük tartozik…és a sort folytathatnám. Eléggé rajongó típus vagyok.

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm a válaszokat! :) Tudom, idegesítő szokásom a kérdezgetés, de tényleg szeretem a válaszokat olvasni egy-egy kérdésemre. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kérdések jók voltak, és a válaszolás is szórakoztató. :)köszi. :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. hát szerintem júniusnál hamarabb nem. most kicsit elúszott velem az élet... nincs idő megállni és elmerengni és történeteket írni...

      Törlés
  3. Szia Callie!
    Nem tudom mi van veled mostanában, mert nagyon ritkán van váltotás.. lehet, hogy írtad valamikor, hogy nem lesznek túl sűrűn részek, de az is már olyan régen volt, hogy nem is emlékszem rá... Azért írok most, mert láttam a történet lehetőségeket, amikről írhatnál. Ugye a legtöbb szavazat, az a Maria-Robin,Charlotte-Lionel páros, meg Charlotte-Robin törvénytelen gyerekére érkezett. Én nem tudom őszintén szólva megmondani, hogy melyik legyen. Mivel Mariaról és Robinról, szinte bármikor szívesen olvasok, ezért gondoltam rá, hogy akkor legyen ez a kísértetes dolog. De közben meg... úgy érzem, hogy lassan már szegény Robinékra túl sok mindent húzunk. Imádom őket, és tényleg nagyon jó, amit írsz, de ha ezen kívül, a kísértetrs szotyn kívül még írnál, egy újabb Maria-Robin, Charlotte-Lionel történetet, akkor az már szerintem túl sok lenne. Nekik tudom, hogy hol kezdődött a történetük, és egészen a gyerekeikig, unokájukig szerepelnek a történetekben. Basszus, többet tudok róluk, és az életükről, mint a sajátomról! Ami nem baj, meg ez nyilván csak egy kitaláció, de én úgy érzem, ha most még lenne egy Maria-Robin, Charlotte-Lionel sztori, akkor az már túl sok volna. Nem azért, mert nem szeretem őket, hanem mert nekik szerintem már lejárt az idejük. Tisztességesen végig követtük életük minden egyes percét, és szerintem ideje lenne őket elengedni. Hiába annyira jók, és felejthetetlenek, muszáj lesz tovább lépni.
    Charlotte és Robin törvénytelen gyerekére, eddig annyira nem voltam kíváncsi, mert eléggé illúzió romboló volt olvasni Robin félre lépését, ráadásul Charlotte-tal! Pedig már azt hittem, hogy Robin lesz az, aki örökké hűséges marad az ő Hercegnőjéhez... ha már Armand is félre lépett (kb.10-ig), Fabian pedig eleve két nővel tolta (ami azért nem semmi, de nagyon érdekessé teszi ez őt), Forest meg ugye eleve egy félre lépéssel csinálta Kevint... és eddig szikla szilárdan ott volt Robin, aki hű volt Mariahoz... egészen addig, amíg már nem... persze tetszik a történet, amit írtál, mert tényleg nagyon jó, de eddig nem vonzott túlságosan a gondolat, hogy erről az újabb félre lépésből született gyerekről olvassak. Aztán most, miközben ezt írom, valahogy kíváncsivá váltam, hogy valyon milyen lehet ennek a gyereknek úgy felnőnie, hogy tudja, csak egy rossz döntés eredménye... valyon Charlotte elmondta neki valaha? Valyon hol él ez a gyerek, mit érezhet? Egyedül van? Vagy Charlotte szülei nevelik? Vagy egyáltalán? Már nagyon kíváncsi lettem, pedig még csak találgatok. És pont ez a baj.
    Mert ott van Kevin de Noir történet lehetősége is. Amit valószínűleg ugyan úgy imádnék, mint bármit amit írnál. Most olvastam a Nyitvatermőket, 3s ugye annak a fele Kevinről szól. 18 év

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Angi! Most hirtelen én sem tudom, hogy írtam-e hogy mikor lesz folytatás, de tényleg elég zsúfoltak a napjaim, a heteim, és így nem igazán marad idő kicsit leülni és írni, de nyáron igyekszem pótolni a hiányérzeteket és én is kikapcsolódni egy kicsit és írni. :)
      Maria és Robin párosából kicsit már én is besokalltam. tudom, hogy ők az alap... de egyszerűen már túl vannak írva... a kívánságotokra még visszahoztam őket, de már biztos, hogy nem nagyon akarok mostanában róluk írni. talán majd egyszer egy új történetfonállal. most szerintem vannak sokkal érdekeseb szereplők is akiknek meg lehet írni a történetét, úgyhogy biztos, hogy ismét egy kicsit a magam kedvére fogok írni. mert akkor jobban is megy. :) tehát majd meglátom mihez lesz kedvem és azt a történetet írom meg. Persze befejezem már ezt a Máriás szálat, de ehhez talán 5-6 fejezet lesz és utána pihentetjük a nagy négyest. :)
      Kellemes húsvéti ünnepeket! Pusz

      Törlés
  4. 18 éves koráig tudjuk, hogy mi történt vele, aztán már nem. És kíváncsi vagyok, hogy valyon van már egy lány, aki tetszik neki? Valyon hol fog tovább tanulni? Hol fog élni? Milyen hátrányai lesznek még amiatt, hogy nincsen apja? Annyi lehetőség és ez is úgy érdekel.
    Aztán ott van a XXI. századi Liam de Noir történet. Ebbe is annyi mindent bele lehetne vinni... valyon még Holdföldén élnek a de Noir-ok? Meg van még a faipar? Áll-e még az a régi vár, ami olyan fontos volt a de Noir-ok életében? Liamnek milyen nő ügyei vannak? És valyon jó lenne egy olyan történetről olvasni, ami a mai világban történik? Azokkal a gondokkal amikkel mi is megküzdünk nap, mint nap? Vagy jobb érzés,ha a múltbéli rörténeteket olvassuk, mert tudjuk, azon már nem változtathatunk? Régi viszájokat, a londoni kemény házasságokat, a háborút... ezt már nem tudjuk megváltozatni, ezek már olyan távol vannak tőlin, de jó róluk olvasni... de ha egy olyan történetet olvasnánk, ami tele van olyan mai gondokkal, amiken talán még tudnánk változtatni, akkor az jó lenne? Vagy nem? Ha Liam váltiztatna a problémákon, akkor az motiválna minket? Vagy csak bosszússá válnánk tőle, hogy "na, már megint egy olyan történet, ami arra utal, hogy változtatni kell, de tudjuk hogy nekünk úgy sem sikerülni... majd valaki más, megoldja helyettünk... nem kell mindig mindent az orrunk alá dörgölni, hogy igen, neki sikerült! Neked akkor miért nem?". Ez senkinek sem lenne jó. De egyébkémt, nem tduom, higy milyen érzéseket váltana ki belőlem,egy 21. századi történet. Talán most ez még nem annyira tetszene, de mindenképpen kíváncsi vagyok, hogy szerinted hol vannak ekkor a de Noir-ok.
    Összességében arra akrtam kilyukadni, hogy én bármit elolvasnék. Lehet, ha írnál mindegyik történetből egy-egy apró, morzsa méretű kis tartalmat, akkor könnyebb lenne eldönteni. Jobban lehetne rájuk reagálni. Mert így eléggé nehéz, mert nincs meg az irány vonal, hogy merre akarod TE tovább vinni a történeteket. Mert végülis ez a TE blogod, és bármiről is írsz, én mindig olvasni fogom.
    A lényeg a lényeg, hogy mindenképpen írj valamit! Ezt a kísértetes sztorit mostmár fejezd be, mert rossz, hogy nem érkeznek a részek, pedig kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a vége. És majd az után agyaljunk olyanokon, hogy most mit írjak. De mondom, én így is, úgy is olvasni dogom a blogot (már ha teszel fel részeket).
    Puszi, és hozz minél hamarabb részt, mert már megőrülök!
    Ui.: nem tudom, lehet ezért nem írsz, vagy más okok miatt, de ezt mindenképpen tudnod kell. Ha valamilyen oknál fogva azon gondolkodnál, vagy csak átfutna az agyadon, hogy bezárod a blogot (amit merek remélni, hogy NEM!) akkor előtte mindenképpen fejezd be ezt a történetet. Mert megőrülök azoktól, akik bezárnak egy blogot a történet közepén... szóval ha csak az eszedbe jut, akkor is mindenképpen írd meg a történetet amit elkezdtél! De ismétlem NEHOGY ESZEDBE JUSSON!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Angi!

      Nem nincs tervben, hogy bezárom az oldalt. :) Csak egyrészt írtam egy regényt. Egy olyan regényt, amit szeretnék majd valahogy kiadatni, igazán papírformában. És mellette a doktori dolgozatomat is írnom kell... és mellette még pénzt is kell keresni... tehát nem nagyon maradt szabadidő... most az ünnep is túl rövid és ezt pedig a családdal kell tölteni...szóval... remélem, hogy a nyáron fellélegezhetek egy kicsit és ismét elmerülhetek a de Noirok világában, és írok egy jó kis történetet. :) egy újat, egy nyári élményt. :)

      Törlés