Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2012. július 2., hétfő

Holdhercegnő nyomában



A forgatás 10 magyarországi helyszínen történt:


1. Turai kastély és park

2. Cseszneki vár és környéke

3. Pilis erdeiben

4. Dobogókő, Zsiványsziklánál (Robin csapdába esése, amikor fejjel lefelé lóg)

5. ELTE Egyetemi Könyvtár (műemlékraktár, a vendégszoba, a tárgyaló ,a kislift és az udvar)

6. Pilisborosjenői „egri” díszletvár (ez a holdföldére érkezés kalandos kapunyitása, és Maria menekülése amikor utazótáskával el akarja hagyni a völgyet)

7. Operaház

8. Vajdahunyadvár

9. Fóti filmgyár

9 megjegyzés:

  1. érdekes ezt nem is tudtam ezt jó hogy feltetted remek

    VálaszTörlés
  2. Mióta kerestem egyes helyszíneket amiket nem találni sehol máshol köszi, hogy feltetted.

    Tegnap a 3 rész igazán jó volt mikor elolvastam a legfrissebbet akkor döbbentem rá, hogy több rész is van. De mindhez csak azt tudom írni, hogy nagyon jó lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mivel itthon forgatták én is kíváncsi voltam, hogy melyik erdőben rohangálnak ilyen lelkesen. Bár én nem vagyok egy nagy erdőjáró, de most legalább ezt is megtudtam :) gondoltam megosztom itt veletek és legalább egy helyen lesz most már minden, ami Holdhercegnővel kapcsolatos.

      Törlés
  3. Egyszer szívesen megnéznék egy-két helyet közelebbről is :):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is gondoltam már rá, tervben van idén is egy csesznei és turai utazás...remélem idén végre eljutok

      Törlés
  4. nem arra hanem arra amiből írod a történeteket vagy azok saját történetek
    amúgy az eredeti is érdekel
    hol vetted őket amúgy érdekes amit most írtál tetszik nem is tudtam hogy itthon is forgattak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Niki!

      Mint a protokollcím is jelzi ez egy fanfiction oldal. A fanfiction lényege, hogy anyagi nyereség nélkül, pusztán hobbiból egy kedvenc történetet akár könyv akár film az adott fanfiction író továbbgondolja, továbbírja, és ezt megosztja egy fanfictionban, az esetleges olvasókkal. Tehát egy rajongói fikció!!!
      Nem gépírónői státuszomban vagyok az oldalon,hanem én vagyok a szerkeztő és szerző.
      Callie

      Törlés
  5. hát akkor nagyon remekül csinálod remek munka imádom az oldalt

    VálaszTörlés
  6. De az andrássy úti "villa" is benne volt
    (régen ott laktak)
    És a bazilikát lehetett látni

    VálaszTörlés