Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2017. december 13., szerda

Válaszok Laurának

Akadt közöttük elgondolkodtató. :D Köszönöm a kérdéseket, és íme a válaszaim. Üdv: Callie

1.    Melyik dal írja le a legjobban a blogodat?
Azt hiszem a  Christian Henson féle zongoraszám az Apology Tango

2     2. Melyik a kedvenc nyelved, és miért? Beszéled is?
A magyar. Mert az anyanyelvem. Igen beszélem. Szerintem a világ legszebb nyelve. Végülis most tanultam/ok németet, egészen megkedveltem. De tanultam oroszt is és azt is nagyon szerettem, szép nyelv. Az angol, hát a legkényelmesebb nyelv. Ha már minden kötél szakad, akkor angolul kell beszélni, hogy megértsenek. A spanyolt is tanultam, bár talán az olasz hangzásban szebb, mindkettő szép nyelv. Régen azt mondtam, hogy más nyelven nem hatna rám úgy a szeretlek szó, mint magyarul. Ma már azt hiszem, bármilyen nyelven is mondják, az nagy dolog, szóval, jöhet bármelyiken  és a kedvencem lesz.:D

3.   3.    Ki/mi az, ami bármikor boldoggá tud tenni?
Egy jó könyv és Thököly. Ha a kettő együtt van az maga a mennyország. :D

4.      4.  Hol, kivel és hogyan szeretnél lenni öt év múlva? (Nem kell a realitás talajához ragaszkodnod; filmszínésszel is lehetsz a Holdon, a nyolcvan közös gyereketekkel! Most csak mondtam egy példát, hogy illusztráljam, hogy akármilyen dimenzióban is gondolkodhatsz :3)
Ez egy nehéz kérdés. Reálisan öt év múlva a családommal szeretnék lenni egészségesen szeretetben, boldogságban és jólétben, és ha ez megvan akkor nem számít, hogy hol vagyunk.
Ha nem reálisan nézem, akkor Thökölyvel lennék bármelyik várában.
Ha extrém elrugaszkodom, akkor a nagy Ővel lennék fiatalon, vonzóan és mondjuk  egy tengerre néző villában.

5. Játszol valami hangszeren? Ha igen, min és mióta? Szereted? Ha nem, szeretnél valamin? Min, és miért épp azon?
Igen zongora, blockflöte és citera. De már csak zongorázni szoktam. Aktívan 10 évet tanultam zongorázni, és már elég régóta tudok. De szerettem volna mindig hárfázni és gitározni.

6. Ha írhatnál egy levelet a tíz évvel ezelőtti énednek, mit írnál benne?
Nem is tudom. Csak így tovább? :D

7. Ha egyetlen elhunytat visszahozhatnál az életbe, kit hoznál vissza és miért? (Sorozatszereplő, kitalált személy is lehet, a saját blogod egy elhunyt szereplője is akár.)
Jaj nagyon egysíkú leszek, de azt hiszem Thököly Imre lenne az. :D Mert szeretném személyesen is megismerni.

8. Mi az a cél, amit, ha elérsz a blogoddal, már boldognak mondhatod magad?

Ha kikapcsolódok általa, akkor nagyon boldog vagyok. Már nem egyszer hozott vissza a blogom a mélyből – konkrétan most is - úgyhogy főleg ez a cél. Mondhatni afféle terápia.

2 megjegyzés:

  1. Sziaaa!
    Biztos hiányoltad már a hülye fejemet. Tegnap Az ember tragédiájából kellett 60 idézetről kidolgoznom a filozófiai hátterét, hogy ne bukjon meg a fél osztály irodalomból, ezért semmire nem volt időm, ami egyébként a napomat szokta alkotni. De természetesen behoztam a lemaradásomat, és szokás szerint és nem meglepő módon imádtam is minden szavát mindkét fejezetnek. Már csak azért drukkolok, hogy az imádott párosom zöldágra vergődjön! :D
    Élmény volt a válaszaidat olvasni! :D Nekem is a magyar a kedvenc nyelvem, és teljes mértékben egyetértek mindazzal, amit írtál róla! Elég, ha csak azt veszem alapul, hogy amióta az eszemet tudom, ezen a nyelven írok: egyszerűen a részemmé vált már a magyar nyelv.
    Zongorázni én kilenc éve tanulok (azt nem mondom, hogy játszok, mert rettenet tehetségtelen vagyok benne; de ahogy szinte minden mást, úgy ezt sem azért csinálom, mert tehetségem lenne hozzá, hanem azért, mert imádom), és egy elrugaszkodott álmom, hogy egy nap minden létező hangszeren fogok. Nem baj, ha nevetsz, ezen én is csak nevetni tudok, mert nevetséges XD De a citera nagyon tetszik, azt különösen szívesen tanulnám!
    xx Nessa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      örülök, ha még mindig élmény olvasni, amit írok. És köszönöm a választ és reagálást a kis szösszenetekre, amiket ide pötyögtem.
      Hát éppen ötlet hiányában merengek itt magam előtt, hogy mi legyen ennek a párosnak a sorsa a továbbiakban.
      Nem egyszerű minden hangszeren játszani. Attól is függ mi a minden hangszer? Egy szimfónikuson belül? vagy... hiszen a különböző népeknek is különböző hangszereik vannak. csak a legkézenfekvőbb a skót duda :D tehát ezekhez ugye nem is ért mindenki, van olyan hangszer, amin Magyarországon talán nincs is aki tudna játszani. De erre csak angolosan mondom a szlogenemet: Good Luck! :D
      Callie

      Törlés