Fenyvesek lordja

"Most olyan dolgot csinálunk majd együtt, amit biztosan nem fogsz unni. De mennyire, hogy nem! Félni fogsz néha, de unatkozni sosem!" -Robin
A Fenyvesek lordja, a Holdhercegnő című történet alapján írt fanfiction, Robin de Noir és Maria Merryweather története...

2017. december 8., péntek

Közel, s távol

Liam


Elmenekültem. Erre nincs jobb szó. Legalább egy kontinens válasszon el minket, vagy megbolondulok a közelében. Nem, nekem ez nem megy. Én nem tudom elrejteni az érzelmeimet én nem ilyen vagyok. Ha vágyom valamire, én azt akarom. Vanessát nagyon akartam. Ha adott volna feltételeket, akkor akár most rögtön teljesítem. Csak az enyém legyen. Csak ismét lássam, ahogy a combjai hajlatában a feneke puha halma szétterül az ágyon, ahogy magam alá harmonikáztam ezt a telt formás nőt. Már ha csak arra az éjszakára gondolok áll a farkam. Ha minden nap látnám előtörne belőlem az ösztönlény és nem érdekelne odaszegezném a döntött íróasztalomra és addig döngetném, amíg nem mond igent nekem mindenre.
Két hétig bírtam. aztán írtam neki emailt.
Tárgy: hogy vagy?
Csak szerettem volna írni neked. személyesen


Re: minden oké
a mókusok együtt játszanak a pázsitodon élvezik, hogy nem vagy itt, talán beköltöznek a Vauxhallod alá is.
Tárgy: Rólunk
Miért nem akartad megbeszélni?  Kettőnket.
Re: viccelsz?
Nekünk nincs közös jövőnk én meg kellemetlenül érezném magam, ha minden szempontból alattad lennék.
Tárgy: nincs jövőnk?
Miért gondolod azt, hogy nem lehet „közös jövőnk”?


Re: nincs
Mert nincs és kész. TE Liam de Noir vagy, nem fogsz elvenni egy nőt, aki alig tudott leérettségizni, mert te te vagy, mert múltad van és jelened és főleg jövőd. Nekem meg egyik sem. A szexuális vágyaidat ne tekintsd másnak.


Tárgy: vágy
Tehát elismered legalább azt, hogy van köztünk ez a vágy, de ez egyoldalú? Mit akarsz tőlem, csak a fizetésedet?
Re: igen
Ezért dolgozom neked.


Tárgy: örülök, hogy nem vagyok otthon
Azt hiszem, nem is nagyon akarok hazamenni.


Re: tedd amit jónak látsz
Jó tervezést! megyek haza macskát etetni.


Tárgy: háziállat?
Nem is tudtam, hogy van macskád.


Re: beszereztem
Jót teszünk egymásnak.


Tárgy: nincs
Minden magányos nőnek macskája van. Hiányzom?


Re: nincs
Figyelj Liam, csak akkor írj, ha tényleg kell valami. Hagyjunk fel ezzel a „magánlevelezéssel”.


Vanessa
Amióta Liam elutazott lassabban teltek a napok. Tudtam, hogy nem jön haza, így végül meguntam, hogy mindig ki-be autókázzam. A nappalijába költöztem, éjfélekig tévéztem, a konyhájában főztem és a földszinti fürdőszobát használtam. Az emeletre véletlen sem merészkedtem.
Meglepődtem, amikor első vasárnap délelőttömet egy kulcszörgés zavarta meg.
  • Ó, elnézést én nem tudtam, hogy Liamnak vendége van – hebegte az idős nő.
  • Én sem tudtam, hogy érkezik ide valaki. – Először riadtan néztem a nőre.
  • Liam házát is kitakarítom minden vasárnap, utána megyek a várba – magyarázta az asszony. – Nem utasítottak, hogy ma nem kell jönnöm.
  • Akkor végezze, csak amit szokott – nyögtem ki és sietve kapkodtam össze a holmimat, s bekocsiztam a városba.


A világ legjobb munkahelyén munkaidőben nézhetem meg az összes sorozatot. A szünetekben pedig megnéztem a maileket, elintéztem amit kellett, de igazán csak a fenekemet növesztettem Liam kanapéján és édességeket majszoltam, meg pattogatott kukoricát. Csomagtartó csapódását hallottam? Ó ne! – sietve söpörtem le a popkornmorzsákat a szoknyámról és az ajtó melletti tükörben végignéztem magamon. Sietve megtöröltem a szám és kinyitottam az ajtót. Földbe gyökeredzett a lábam.
  • Liam? – hörögtem döbbenten. Ő pedig végigmért. Alaposan.
  • Híztál! – jelentette ki.
  • Ez nem a legkedvesebb  első szó – jegyeztem meg, ahogy Liam a kabátját a fogasra akasztotta.
  • Ezzel azt akarom mondani, hogy még kívánatosabb vagy, mióta utoljára láttalak. Micsoda feneked lett! Ejha! – nyomott a falhoz és már falta is az ajkaimat.
Liam
Ó ne-nene! Pont ezt nem akartam! Hetekig gyűjtöttem az erőm, hogy hazatérjek és most itt tartok. Alig hogy meglátom egyszerűen lerohanom. De sós popcorn íze van, szédítően kerek még nagyobb segge mint amire emlékeztem és muszáj volt megmarkolnom és a falhoz nyomnom. Megemeltem, és fuh, hát nehezebb lett az biztos. De ez a forma mindent megért. Én tervezőmérnök vagyok, nekem a forma számít nagyon is. És hát Vanessa aztán formás volt de igazán. Nem érdekel, hogy mennyire nehéz, de fantasztikus a szürke szoknyája a csípőjére csúszva, a combjai, ahogy a derekamnak feszülnek, és az a súlyos nehéz segge a kezemben.
  • Liam!
  • Nem, nem akarok beszélni! Hallgassunk, abban jók vagyunk! Nem akarom tudni, hogy mit gondolsz, csak érezni akarlak! – nem eresztettem el, a karomban cipeltem fel az emeletre, és kimelegedve löktem az ágyra. – Basszus! Mennyit szedtél fel?
  • Az uborkapakolásom legalább meglátszik? – grimaszolt rá.
  • Rajtad minden meglátszik, az elfogyasztott popcornmennyiség különösen. de felizgulok tőle! – a matrac besüppedt a súlyunk alatt. Csak a harisnyát téptem le róla semmi mással nem törődtem, csak érezni akartam, a nedves mohó forróságban. Vanessa úgy szorít mint egy nimfomániás állat és hozzá azok az idomok nem volt idő gondolkodni, ráérősen élvezkedni. Vanessa megrezzent alattam és sóhajtva élveztünk el.
Másnap reggel ott voltam megint. Az ágyamban. Nem lettem jobb. Hazaértem és hiába fogadtam meg, hogy lassan kezdem Vanessával ezt az egészet. Nem ment. Megláttam, megláttam azt a formás hátsóját és elvesztem. Ott rögtön akartam, abban a szent percben. Semmi más nem érdekelt. Csak hogy elmerülhessek benne és semmi másra nem gondoltam. Józan voltam. Mindketten józanok voltunk és mégis megtettük. Hát mi a fenét akarok én áltatni magamon? Akarom ezt a nőt. Attól a perctől fogva, ahogy besétált az irodám ajtaján ezt akarom. Ájulásig dugni akartam ezt a nőt. És most megtehettem. Vanessa felém fordult az ágyban.
  • Felébredtél?
  • Egy reggeli szex?
  • Liam, ez… ez így nem fog menni – jelentette ki.
  • Vanessa, ne csináld ezt. Jók vagyunk együtt. Nem tökéletesek, de jók, vagy nem?
  • Meg fogsz unni, ahogy minden férfi rámunt. Sőt, én is rád fogok unni, ahogy minden pasimra ráuntam. Liam nem akarom megvárni ezt, nem akarom, hogy a létbizonytalanságom ettől függjön.
  • Te akarsz állandóan felmondani! – csattantam rá.
  • Igen, és most meg is teszem. Keresek új állást.
  • A kurva életbe is! Tudtam, hogy elcseszem! Tudtam tudtam! – lerúgtam magamról a takarót és átvágva a hálószobán a fürdőbe rontottam.
Miért kell mindent ennyire elrontanom? Képtelen voltam nőre ránézni! Hetekig. jöttek manöken alkatú szőkehajúak, vörös hajúak, mindenfélék, testesek, formásak, vékonyak. De egyik sem érdekelt. Belezúgtam Vanessába. Nagyon durván beleszerettem.
Miért van az, hogy akibe beleszeretek az kézzel-lábbal menekül előlem? Beckyt felhívnám és itt lenne. Kultúráltan időpontot egyeztetnénk, mint a fogorvosunkkal, aztán elbeszélgetnénk, aztán a másik szájában lennénk. Nem ordíthatom Vanessa képébe, hogy beleestem és akarom, egészen, az enyémnek akarom, hogy megakadt hazafelé jövet a szemem a karikagyűrűs reklámokon miatta! Jézusom! Vanessa sikítva menekülne  amíg csak tud. Én pedig nem találtam jobb módot hogy a közelébe legyek, mint hogy megfektessem.

De hát miért nem tiltakozott? Igazán úgy tűnt, hogy nincs ellenére a dolog. akkor meg mi a baj? A francba! Gyűlölni fog és ráadásul bebizonyítottam neki, hogy igaza volt, a férfiak mind ilyenek. Javíthatatlanok és mocskok, akiktől jobban teszi ha menekül. Hiszen ezért jött hozzám. Megmondta, ott az interjún a szemembe mondta, hogy menekül az emberektől különösen a férfiaktól és csak akkor vállalja el a munkát, ha békén hagyom.

4 megjegyzés:

  1. Jaj de jó, már megint okos voltam és nem láttam, hogy van még egy rész. De pótoltam. :)
    Valóban kedves köszöntés volt Liamtől... Én lehet, hogy adtam volna neki egy nyaklevest. :)
    Igeeen! :) Ugye most jön az, amikor rájönnek, hogy nem tudnak létezni egymás nélkül. :)
    Remélem, Vanessa nem olyan kitartóan makacs. :)
    By Bius

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bius.
      Igen neztem is hogy jee te fent vagy es most irsz es nem vetted eszre. Hogy kozben jott egy uj fejezet. Aztan frissitettem rgy parszor az oldalt es lam bisszatertel es irtal :).
      Majdcsak eljon az a perc amikor rajonnek amire ra kell jonniuk :)
      Udv. Callie

      Törlés
  2. Luciferem, hogy ezt is mennyire imádtam... Szegény Liam! Remélem, Vanessa jobb belátásra tér, és észreveszi, hogy nekik együtt kell lenniük (khm, khm, célzás, khm).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Khm... vettem a celzast. A kovetkezo fejezet jobb lett belatasban ?:)

      Törlés